طرز تهیه سوپ ورمیشل

سوپ ورمیشل ، سوپ رشته فرنگی ، طرز تهیه سوپ ورمیشل خوشمزه و مجلسی ، دستور پخت سوپ ورمیشل برای 4 نفر ، soap vermishel دستور پخت سوپ ورمیشل

سوپ ورمشیل یا سوپ رشته فرنگی از سوپ های خوشمزه و مقوی می باشد که بیشتر در فصول سرد تهیه می شود. سوپ ورمیشل به سوپ سرماخوردگی هم مشهور است و برای بیماران سرماخوردگی بسیار مفید است مخصوصا اگر به این سوپ شغلم و قارچ هم اضافه شود.

خیلی از افراد سوپ ورمیشل را با نام سوپ فرنگی می شناسند و مواد اصلی آن ، رشته فرنگی یا ورمیشل ، سبزیجات و آب مرغ می باشد. در این پست آموزش آشپزی بارونک طرز تهیه و مواد لازم سوپ ورمیشل برای 4 نفر آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی به تنهایی میتوانید همانند یک آشپز حرفه ای سوپ ورمیشل خوشمزه و لذیذ مجلسی درست کنید.

مواد لازم سوپ ورمیشل
ورمیشل 1 بسته
سینه مرغ 1 عدد
پیاز 3 عدد متوسط
سیب زمینی 2 عدد متوسط
هویچ 2 عدد
جعفری ساطوری شده 4 قاشق غذاخوری
پیاز 3 عدد متوسط
رب گوجه فرنگی به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
نمک به میزان لازم
مراحل تهیه سوپ ورمیشل

1. برای تهیه سوپ رشته یا همون سوپ ورمیشل نیاز به آب مرغ داریم برای این کار سینه مرغ را به همراه آب کافی ، یک عدد پیاز از وسط نصف شده و کمی زردچوبه در یک قابلمه روی حرارت می گذاریم تا بپزد. بعد از اینکه گوشت مرغ پخت آب آن را به وسیله یک صافی جدا می کنیم و گوشت مرغ پخته پخته شده را با دست به صورت ریش ریش خرد می کنیم و کنار می گذاریم. (بجای سینه مرغ می توانید از ران و بال مرغ هم استفاده کنید)

2. در این مرحله پیاز ، هویج و سیب زمینی را به صورت نگینی خرد می کنیم و کنار می گذاریم. سپس پیاز خرد شده را به همراه کمی روغن در قابلمه ای که برای سوپ ورمیشل در نظر گرفتیم تفت می دهیم. لازم نیست سرخ کنید همین که تفت دهید کافی است. بعد از تفت دادن پیاز ، هویچ خرد شده را اضافه می کنیم و تفت می دهیم با این کار بافت هویج باز نمی شود و تا آخر شکل خودش را حفظ می کند.

3. بعد از تفت دادن هویج ، نصف قاشق چایخوری زردچوبه اضافه می کنیم و تفت می دهیم. سپس 2 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی اضافه می کنیم و به همراه پیاز و هویج تفت می دهیم. حرارت را کم کنید و مواظب باشید رب گوجه نسوزد. سپس آب مرغ را به همراه سیب زمینی اضافه می کنیم و حرارت زیر قابلمه را زیاد می کنیم تا آب به جوش بیاید.

4. بعد از جوش آمدن سوپ حرارت زیر قابلمه را کم می کنیم تا مواد داخل سوپ با حرارت ملایم بپزند. سپس گوشت مرغ ریش ریش شده را اضافه می کنیم و به مدت 20 دقیقه دیگر صبر می کنیم تا گوشت مرغ هم بپزد. بعد از اینکه سیب زمینی و هویج سوپ را تست کردیم و از پختن شان مطمئن شدیم 4 قاشق غذاخوری جعغری خرد شده اضافه می کنیم. اگر جعفری را زودتر از این مرحله اضافه کنید هم طعمش داخل غذا گم می شود و هم اینکه رنگ جالبی نمی گیرد.

5. بعد از اضافه کردن جعفری رشته یا همون ورمیشل را با فشار دست دو تیکه می کنیم و به مواد داخل سوپ اضافه می کنیم. بعد از اضافه کردن ورمیشل کمی آب لیموی تازه به سوپ اضافه می کنیم. توجه کنید ورمیشل آب سوپ را به خود جذب می کند و باید در این مرحله آب صد در صد جوش به اندازه نیاز اضافه کنید. در انتها نمک و فلفل اضافه می کنیم و منتظر می مانیم تا سوپ با حرارت ملایم بپزپد و به غلظت مورد دلخواه برسد. امیدوارم از خوردن این سوپ خوشمز ه و لذیذ لذت ببرید.


سایت سرگرمی و آشپزی مینا ورمیشل ,کنیم ,لازم ,پیاز ,تهیه ,حرارت ,میزان لازم ,قاشق غذاخوری ,حرارت ملایم ,اضافه کنید ,اضافه کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پردیس و ستگاه خودپرداز سازنده سیستم نوبت دهی marcelowjrd5 house ❤❤❤محکوم به سکوت ❤❤❤ هر چی که بخوای سایتی برای همه سهیل خزاعی اشتیاق در کسب و کار